next up previous
Next: 7. päivä 30.7. Up: WeneWiOL 1999 päiväkirja Previous: 5. päivä 28.7.

6. päivä 29.7.

Marjaana: Heräsimme Reposaaren kauniin luonnon keskeltä. Monilla oli takanaan huonosti nukuttu yö (hyttysiä, yöllisiä riu'ulla käyntejä ym.). Söimme Mäkisten valmistaman aamuaterian ja soudimme seuraavaan leiripaikkaan, Eteissaareen. Sää oli pitkästä aikaa aurinkoinen. Leksa heitti Iven makuupussin lentopommina järveen. Pystytettyämme teltat alkoi matka kohti Enonkosken kirkkoa. Alkumatka oli perinteisen tuulinen, mutta lopulta veneemme käännettiin kapealle, kiemurtelevalle joelle. Airot nyhtivät lumpeenlehtiä ja maisemat olivat kauniit. Perillä odottivat toimittaja sekä todella hyvät tarjoilut kievari Enonhovissa. Konsertti meni hyvin. Sen kruunasi päällämme keikkunut kynttiläkruunu, johon Lauri törmäsi tiputtaen yhden kynttilälampuista. Onneksi hän sai sen kiinni ja pisti tyynesti taskuunsa. Ongelmaksi muodostuivat kuitenkin repeilevät altot.

Jarmo: Ihana weneemme Porosalmi nimettiin jo muutama päivä sitten uudelleen: SM Punishment on purkin uusi nimi. Linno puolestaan nimettiin Tangoksi.

Savonlinnan terveyskeskuksen lääkäri: Täällä on pala rautaa ja ... mmm ... ruostetta!?

Sampsa: Sattui pari ikävää juttua. Miedompi oli se, että Jenni sai poronsalmijauhetta silmäänsä ja joutui Jarmon kanssa käymään Savonlinnassa lääkärissä. (Jarmo varo, Jennillä on ensi yönä Poronsalmijauhetta silmässä! -- Tuntematon) Siellä olivat raaputtaneet Jennin silmästä ruostetta. Ikävämpi juttu oli se, että Heini lähti reissulta kesken kaiken Hesaan. Ei tainnut sopia tähän joukkoon.

No, lähdettiin sitten karonkkaa viettämään saareen. Auringonlasku oli hieno! Loppumatkasta tultiin melkein pimeässä, mikä oli jännää. Ja maissa syötiin runsaasti ruokaa ja juotiin runsaasti juomaa. Oli hauska välikaronkka.

Jarmo: Illalla letunpaistossa Hannu ja reippaassa kärkikunnossa ollut Mikko väittelivät siitä, kumpi on enemmän velkaa toiselle palveluksia tyyliin: ``Kyllä minä nyt haluan luovuttaa tämän jonotuspaikan sinulle.'' Väittelyn loputtua Ericssonilla työskentelevä Mikko totesi Hannulle: ``Sä olet kuin Kuopion Puhelinyhdistys. Aivan samanlainen.''

Anne: Furche nicht = Älä piereskele

next up previous
Next: 7. päivä 30.7. Up: WeneWiOL 1999 päiväkirja Previous: 5. päivä 28.7.